You learn more in failure than you ever will in success.

tjosan i trosan! :) Kom hem från skolan för en stund sen.. Jag och två systrar råkade missa bussen så deras mormor kom och körde hem oss istället, mycket snällt av henne! Bussen kom ovanligt tidigt och åkte ovanligt tidigt idag så det var orsaken. Sådant som gör en ganska pissed off, men kul på samma gång x) Men annars så är det la fint! Lite bättre med huvudet just nu men inte helt bra..
Ska ta o städa mitt rum lite nu och sedan beger jag mig in till Sävsjö och kommer förmodligen hem med pojkvännen ikväll! :) ha det så gott så länge, puss
Outfit today,

Kommentarer
Postat av: sanna

du är så snygg min vän ♥

2012-01-31 @ 15:39:40
URL: http://thoughtsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback