summerfeelings

hej på er! :)
Kom hem för en liten stund sen och inte kunnat blogga då min mobil är helt åt helvete rent ut sagt! :(
Skolan var la okej idag, slutade ju 13.20 så det var ju chill! Efter det drog jag till konsum och köpte mig lite mellanmål som jag skulle käka efter gymmet. Sedan beagv jag mig hem till älskling och hämtade gymkläder och diverse sedan tog jag mig till gymmet. Det kändes relativt bra idag. Det tog på musklerna då jag inte hållt igång och gymmat på ett tag :) Tränade lite axlar och nacke + mage.. Kan tyvärr inte springa eller något sådant just nu då jag har benhinneinflammation :( så får ta det lite lugnt med benen! Får hoppas det går över så fort som möjligt då jag är sugen på att komma ut o springa och förbättra kondisen :)
Nu ska jag (försöka) plugga lite fysik för att jag har prov i det imon och inte pluggat på det innan överhuvudtaget så nu är det väll dax.. Blir att jag rider min hästapålle ikväll då det blivit lite svalare :) puss sålänge
innan jag skulle biffa mig ;)
Mitt goa käk efter gymmet! :D

Kommentarer
Postat av: Florina ", ♥

sv; du!:*<3

2012-05-21 @ 18:30:20
URL: http://florinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kokosvattnet gott? :)

2012-05-22 @ 16:35:40
Postat av: michelle

sv anonym: riktigt gott! :)

2012-05-22 @ 17:32:39
URL: http://miichelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback