@home sweet home

Pappa hämtade mig i sävsjö ca 4 med supran och sen dess har jag hälsat på hästarna, packat upp, fotat de saker jag köpt, käkat, chillat och nu sitter jag i sängen o ska strax gå ut o gå en runda. Känner att det behövs då jag suttit i en bil nästan hela dagen + att jag inte tränat på hela helgen :( käkat MASSA godis i malmö oxå! Nu får det allt bli skärpning ;)
Måste plugga till alla prov + redovisning och inlämning ikväll med.. Känns ju jättekul eller så -.- jaja, får la se hur det kommer gå med det.. Älskling kommer förhoppningsvis hit ikväll med och då blir det ju ännu lättare o plugga (joking)..
Men så äre , här får lite bilder på vad jag köpt iaf , puss :)
Denna fina shaker fick jag av min älskling och den är från gymgrossisten! :D
riktigt bra inpackning från Kicks..
Foundation från kicks...
Earcuff från Ur&Penn...
Snygga shorts från only...
snygga (craft) träningsbyxor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback