When someone asks, "how'd you do that?" you can score extra points by responding, "like a boss."

Gokväll på er! sitter här i min ensamhet, käkar fruktsallad och saknar min pojkvän. Imorgon äre skitskola igen. sad but true.
Förresten så var jag ute o gick en lång runda med min pålle på ca 1 h! grymt ! :D stolt faktiskt. Ska strax kolla vad jag har för läxor och kaaaaanskeeee plugga lite, men bara kanske.. är så trött nu, så funderar på att kolla på film istället. Har ni några riktigt bra filmtips? 

Följ min blogg med Bloglovin
vet inte vad jag skriva mer så det får bli dethär.. gonatt på er, puss <3

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :)

Jag har en BLOPPIS med över 90 plagg, one piece, skor, väskor, kläder smycken. Mkt oanvänt från Nelly,com Asos,com Bianco, Scorett och gina tricot! Kika gärna in ifall du hittar något du gillar :D Du hittar den på länken här under:



http://vadfanskajagheta.se/galen-bloppis/



KRAM ALEXANDRA <3

2012-01-16 @ 12:08:32
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback