schululu

Har gjort lite allt möjligt idag, orkar inte berätta allt men lite kortfattat sådär ! :) Började med att jag vaknade upp hos älskling och myste lite med honom sedan drog vi till hans syster och hälsade på hennes barn som är 2 och 4 år, supergulliga ungar ska jag säga er! sedan kilade vi hem till älskling igen och käkade lite osv, sen runt kl 2 hämtade pappa oss och när vi kom hem till mig så gosade vi bara eftersom jag inte får träffa honom på en vecka nu vilket suuuger! halv 5 tog jag "farväl" av min älskade pojke :( Bara så ni vet så är han världens underbaraste, är så glad över att han är min! Älskar honom mest! puss på det :D :*
När han åkt hem fick jag höra att min syssling, hans tjej ( min underbara extra syster ) och deras bäbis var i huset jämte oss , så jag var tvungen att smita in dit och titta på den underbara lilla flicka Felizia. Så otroligt fin är hon! mig uppe i dagarna såklart ;) Riktig snyggfis kommer dedära bli! :D jauuu
nu ska jag fixa mina naglar, käka och kolla film med mami o papi! hare gott dudes !
old pics...

Kommentarer
Postat av: sara

naaaw sis vad gullig du eee <3 Puss från oss

2012-01-22 @ 10:01:40
Postat av: Michelle

hihi! puss snyggis! :* <3

2012-01-22 @ 11:07:57
URL: http://miichelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback