Life is too short to give another moment or a minute to anyone or anything that doesn't make you happy.

- Kom in för en stund sen och sitter nu o chillar med en smoothie som mamma gjort till mig! :D Varit och ridit på ridskolan en sväng! Första gången jag red henne "riktigt" efter vilan.. Gick väll sådär , hon var väldigt pigg, lite stel och spänd osv men bortser man från det så var det väll okej , iallafall mot slutet! :) Blir nog ganska stor skillnad när jag ridit henne ett tag, då hon blivit av med överskottsenergin och lugnat ner sig lite. Det enda som står emot mig just nu i ridningen är att jag får ont i ryggen.. :( Vad jag än gör som har med hästarna att göra så får jag ont dvs mocka, rida, borsta hästen eller så.. Känns inte alls kul ! Vill bara att detta ska försvinna nu.. Får la hoppas på det bästa helt enkelt!
- Hade tänkt o kolla på Vampire Diaries på datorn nu eftersom jag missade det i fredags.. :/ Passar även på att ladda ner lite filmer till mamma o pappa :)
- Btw, har tagit lite kort på hästarna nu de senaste dagarna och tänkte lägga upp dem snart! så håll utkik ;) Ni får ett litet smakprov från idag på min fina 3-åring! :D
pusssss

Kommentarer
Postat av: Sophie' ♥

Allt bra? :D

2012-01-08 @ 22:05:16
URL: http://sssophiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback