Life is a bitch and then you die..

Schlulu chicks and boooys! Inte hunnit o blogga tidigare än nu , sorry! Glömde att säga igår att jag hade fått tid hos en sjukgymnast idag kl.10.00 angående min rygg. Hon konstaterande att jag är sne i bäckenet och har en "låsning" i ryggen.. Ungefär som ryggskott. Hon sa även att mina leder och muskler inte har hunnit med under tiden jag har växt, då jag har växt ganska snabbt och länge. Fick med mig några övnigar som jag ska göra hemma , vilket suger, för jag kommer att glömma bort det eller strunta i det! Men ioförsig är det väldigt viktigt att jag blir rak i bäckenet igen så får väll ta o anstränga mig lite.. ;) Jaja, nog om det.. Efter jag varit hos henne åkte mamma och jag in till Vetlanda och handlade lite smått.. Saker till det "nya" rummet osv. Blev aldrig att jag gick in i någon klädaffär då jag bara skulle handlat upp mina pengar och jag måste verkligen spara lite nu.. så för en gångs skull var jag lite förnuftig och sket i det :) Har just käkat lite mat och tänkte lägga mig i soffan o slappa lite.. vi hörs sen, tjooooohej :D
Här får ni en bild på min älskling när han var yngre! Så sjukligt söt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback