Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

hejsan gullefjun! Som sagt så har jag varit urdålig på att uppdatera men det har haft sina orsaker.
Tänkte ta o berätta lite om nyår och vad jag gjort de senaste dagarna osv.

Nyår firades med min underbara pojkvän och massa annat folk, men endast han som gjorde min kväll! :) Det började med att jag, Robin och Max stack till en tjej som heter Angelika och hennes pojkvän Johan och åt cheesecake, massa mums på d! Sedan drog "vårt gäng" till en fest hos en tjej som heter Felicia Hvirf.. Gjorde inte mkt mer än att snacka med andra och drack lite! Om jag ska vara ärlig så vare en rätt dryg fest! :( Efter att vi varit där ett bra tag så kilade vi ner till torget där den "stora" folkmassan samlades runt 12-tiden. Glad som man var skulle man hälsa på alla och önska ett gott nytt år och krama dem! När vi var klara där gick vi hem till min pojkväns kusin Linus och hans tjej och satt och snackade lite o hade trevligt (trorja) , haha! Runt 2-tiden tog vi oss hem till Robin och sedan gick vi o la oss! :D Tack för denna kväll folkens! 

I söndags blev det en "vilodag". Mådde inte särskilt bra så orkade inte blogga! Sov la till klockan var halv 12 eller något. Sedan käkade vi lite och gick sedan o la oss igen .. ^^ Det var i princip det dagen bestod av .. sova, äta, sova, äta. På eftermiddagen åkte vi hem till mig .. Kvällen bestod av en sur tjej som inte fick datorn att fungera osv. 

Igår åkte pojkisen hem och jag stack ut till stallet och fixade klart allt dvs mockade, gav hästarna mat oså. När jag var påväg in från stallet kände jag att det högg till i ryggen flera gånger och när jag kommit in gjorde det sjukligt ont i ryggen och jag kunde inte ens lägga mig i sängen.. Kunde i princip inte göra någonting! Fick panik, för ingen var hemma heller.. Tillslut fick jag tvinga mig själv att lägga mig i sängen och vänta på att mami o papi kom hem.. Pappa hjälpte mig sedan att sträcka ut ryggen och idag är det bättre men inte helt okej.. Fick samma symptomer som ryggskott, men tydligen lite väl ung för detta så det kan vara att det ligger en nerv i kläm. Aja, får iallafall hoppas det går över för detta suger ***. 

Idag har jag mest legat i sängen o vilat för ryggens skull och det är jättejobbigt vissa gånger för jag blir så rastlös. Får la ta o kolla på en film eller något för nu orkar jag inte skriva mer .. Hare så bra , pusss
En bild från förra veckan ...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback