If you can't win, lose like a champion.

hejhej sötnosar!
förlåt för så jääääädrans dålig uppdatering men har helt enkelt inte hunnit!
Gick sådär hos sjukgymnasten idag, känns inte som om jag får något riktigt svar på vad det kan vara.. Hon ger mig bara massa konstiga övningar, menmen får la göra som hon säger då! När jag kom hem tog jag lite käk sen gick jag ut med pållen en runda. Efter att jag kommit in o chillat lite gjorde jag mina såkallade övningar och nu sitter jag här ;) Fan att allt tar så jäkla lång tid, tiden rinner liksom iväg :S
Förresten så dansade jag och Florina (http://florinas.blogg.se/) idag på s-tiden! Tycker det gick bättre än förväntat! Vi kommer äga när vi ska dansa upp på våran "show" , yuppyupp! ;)
här har vi "the shakers" ;)
Nu ska jag fixa lite saker till skolan imon, sov så gott! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback