I brist på dålig fantasi..

Tjosan i trosan! Händer? 
Själv sitter jag i skolan på s-tid och chillar lite! Varit lite nere under dagen pga det som hände igår.. Skriver om det i eftermiddag/ikväll! Vill oxå påminna er om att jag tycker ni ska bli medlemmar på ADsettings, (kolla länken nedanför) Man tjänar otroliga pengar på sin blogg och det är inga avgifter eller något sådant! HELT GRATIS! Funkar verkligen superbra! Själv var jag osäker i början men sen så beslöt jag att jag skulle pröva och det är jag glad över! juppjupp! :D 
|
|
V

 

Puss


Kommentarer
Postat av: karolina

Sv: Tack! Men jag missbrukar ögonbryns penna haha! Utan det så syns knappt ens mina ögonbryn :/

2012-01-11 @ 14:38:07
URL: http://blashbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback