Hemsk morgon

Blev ingen skola för min del idag, har så sjuuukt ont i ryggen! Klarar knappt göra någonting.. Vad jag än gör så gör det ont i ryggen, usch, pallar verkligen inte detta mer! :( Ska till sjukgymnasten imon så får la se vad hon säger.. Vill helst åka o röntga för o se om det är något fel i ryggen. Men alla läkare, sjukgymnaster osv är så jävla tröga o dryga.. Ska alltid ta sån jävla lång tid innan de verkligen tar tag i det och bryr sig.
Ska ta o försöka sträcka ut ryggen lite nu och sen vila.. Ha det så bra idag mina fina läsare! puss

Kommentarer
Postat av: Vem?

Gillar du godis? Just nu kan man vinna 1 kg godis från karamellkungen på min blogg! :)

2012-01-24 @ 11:16:43
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback