Fredagen den 13

uuuh, scary, det är fredagen den trettonde idag! Inte hänt mig någonting än så länge men ska inte säga för mkt, hehe ;) Har det hänt er ngt oturligt? 

Är hos pojkvännen nu och vi ska strax gosa ner oss under täcket o kolla film! hihi, me like! 
Paparazzi in action ... ^^
lovade ju outfiten idag med , haha inget o se i princip för hade "mjukisdag"! 

Fick även produkterna från oriflame idag .. :)
Face scrub, Hair-protection och Hair-creme. Ger recensioner senare :)
Blir nog inge mer bloggande för idag, vi hörs imorgon! :) Förresten så ska jag till Tranås på morgonen/förmiddagen så blir nog mobilblogg ;) Ni får reda på vad jag ska göra där, imorgon ! hihi, spännande va?
nattinatti på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Marie

Myspys, sådär går jag också omkring idag, så skönt med mjukiskläder =D



Tack så mycket =D

2012-01-15 @ 18:10:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback