Fit for fight

Har bestämt mig för att börja gymma riktigt nu! Har gymkort frånochmed 1 februari, så nu jävlar! ;) Får se hur det kommer att gå.. Kommer ju inte hinna gymma direkt varje dag men 3 gånger i veckan kanske? jaja, vi får se! Ska iallafall försöka! Ena anledningen till att jag ska gymma är att jag måste bli starkare i vissa delar av kroppen pga att jag växt för snabbt och musklerna har inte hunnit med så sjukgymnasten tyckte jag skulle börja träna. Andra är för att jag vill få bättre självförtroende.. Nu tänker säkert alla som läser detta att jag redan har väldigt bra självförtroende men sanningen är att jag inte har det innerst inne. Försökt att inte visa det utåt och det har jag lyckats rätt bra med har jag hört från mina vänner. Magen är den jag först och främst vill träna ! Vill få bort min "putmage" , vilket jag tror kommer bli jobbigt, men man måste ju försöka som sagt! :)
Här är en bild på min mage som är tagen nyligen! kommer lägga upp en bild till sen när jag kommit igång med träningen och om jag ser någon förändring..
puss

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Jag hade en fin helg. Härligt med träning, man mår så bra efter!

2012-01-23 @ 21:03:53
URL: http://maddisenj.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod :)

2012-01-23 @ 21:35:22
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback