At the moment..

Är hemma hos mig just nu och nyligen ätit tacos.. Inte bloggat tidigare för har gjort något nästan hela tiden! :) När vi kom till Tranås började vi med att käka frukost och sedan åka o kolla på ett hus som robins syrra och hennes pojkvän ska köpa. Efter det åkte vi o kollade på stubbrace som jag nämnde tidigare och det var kul förutom att det var svinkallt.. Tog några bilder med kameran oxå, ni fåre imon förhoppningsvis! Som jag oxå skrev tidigare så var vi med Robins vänner och vi var o käkade på Resturang Baronen i Tranås "city" ;) Var riktigt trevligt med mycket gott skratt! :) När vi kom hem till Robin bestämde vi oss för att gymma, och det var riktigt skönt! Nu ska jag krypa ner jämte min illamående pojkvän och försöka få honom att må bättre. Gonatt på er bitches n dudes :*
truueee that

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

kolla gärna in min

http://mosansliv.blogg.se/

2012-01-14 @ 22:38:44
Postat av: Florina

sv; hihi:D haha visst x')<3

2012-01-15 @ 10:10:14
URL: http://florinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback