Your struggles were never meant to break you down. But to make you stronger.

Tjoooosan i trosan! Förlåt för jääääkligt dålig uppdatering, men verkligen inte pallat! Varit så nere för att min ponni flyttat! Överlämnade henne vid 12-tiden idag och det var riktigt jobbigt.. Men nu känns det bra, för de verkar så oerhört nöjda med henne och hon kommer få det sååå bra! :) Man måste ju gå vidare oxå, annars kommer man ingen vart! Iallafall så har jag ridit Alle-plutten (All Promise) idag och han var riktigt pigg! Ville galoppera i princip hela tiden, vilket han inte fick först men sen började han bråka för att han inte fick så då lät jag honom, han är ju bara 4 år ^^
busen :*
Väntar på att maten ska bli klar så jag kan käka lite sen ta en dusch , och sen förhoppningvis ta det lite lugnt!
vi höres, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback