Wake up everyday stronger than yesterday. Face your fears and wipe your tears.

Hejsan! Är hemma hos mig med pojkisen just nu :) Min tv kom igår så fixade lite med det innan! kolla så fin..
Ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra iordning mig för sedan drar vi in till stan och sticker till badhuset och simmar lite!
Måste även berätta att min häst är i princip såld... Hon lämnar oss på lördag! Känns som att man kommer bryta ihop vilken sekund som helst och att ens hjärta har brustit, men det är bara att kämpa på och tänka på att hon kommer få det jättebra. Det är för hennes eget bästa vi gör detta! Men iallafall så är det ett par i Falun som ska köpa henne! Hon ska stå på en jättefin och bra gård, nämligen Wilkesbacka gård! De har vetrinärklinik där osv! Så det känns jättebra! Även att jag vet att hon kommer få det jättebra så är jag sjukt ledsen.. Hon och jag har ju varit värsta "teamet" i ca 4 år nu och på lördag åker hon.. Kommer kännas så sjukt tomt utan henne. Får väl hoppas att jag hittar en häst så fort som möjligt som jag kan trösta mig med.
Aldrig kommer hon bli bortglömd!
Min fina älskade ponny <3
pusss

Kommentarer
Postat av: Florina

hon kommer alltid finnas i ditt hjärta och du lär få träffa henne igen, don't worry hun!<33



sv: ja det får vi nog göra då, vi får höras! :D<3

2012-02-15 @ 21:32:14
URL: http://florinas.blogg.se/
Postat av: Martina

Oj Falun, vad långt :/ Men har dom provridit henne?

Btw, vet hur det känns! <3

2012-02-16 @ 21:38:13
URL: http://shuni.blogg.se/
Postat av: Emelie

åhh! Stakare! bra att vet att hon får det bra i alla fall :) men du ska väl köpa ny häst? Så då får du ju annat och tänka på som tur väl är, så det inte var att du var tvungen att sälja henne(?) pga kostnader eller något - vad dumt det första lät men du fattar! :)

2012-02-17 @ 17:05:32
URL: http://lineemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback