The only way a guy shoud hurt a girl, is from hugging her too tight.

Snart klar med all skit! Kom hem typ 20 i 9 ! Var på mötet i 2,5 h, rätt drygt kan jag påpeka! Men tror faktiskt det blir riktigt roligt att spela upp hela grejjen sen, fedt.. ;D Innan mötet var jag hos Florina-babe och flummade. Nu blire att ta fram kläder till skolan imon (måste alltid göra det dagen innan, annars hinner jag inte med bussen på morgonen) sen kanske kolla ett avsnitt av 90210! :) längesen jag kollade på det nu! jappjapp, gonatt på er sen!
outfit idag,
pussen

Kommentarer
Postat av: Emelie- Modell med 3 egna företag

Hej. Ledsen för mitt supersena svar. Min mormor åkte till akuten så jag har spenderat all min lediga tid där. Men nu är hon bättre så nu är jag tillbaka! :)



La precis upp ett inlägg om hur du fixar sommarens hetaste partyklänning för under hundralappen! vad tycker du? :)

2012-02-24 @ 12:50:00
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback