Sometimes, our eyes need to be washed by our tears so that we can see life with a clearer view again.

Hejsan på er ! Sitter o kollar på lite hästar just nu.. Hittat en jag verkligen gillar! Mamma ska ta och ringa på den strax tror jag :) Vid 12-tiden idag kom en veterinär ut till oss och skulle besikta min pålle innan hon åker och det gick jättebra! Så otroligt snäll är hon vilket veterinären sa oxå! inga skavanker alls! Och som sagt så är det en veterinärklinik på gården hon ska bo på så på så sätt känns det tryggt! kan inte fatta att hon åker snart.. Börjar redan kännas tomt inom mig! Förresten så kanske hon inte åker på lördag utan måndag eller tisdag istället. Så nu har lite mer tid att spendera med min ponnii! Ikväll blir det vår sista träning tillsammans så får hoppas det går bra!
Sen har jag även krävt att om de som köper henne nu vill sälja henne om något år eller flera så har jag rätten till att få köpa tillbaka henne innan någon annan köper henne.. Så det kommer stå i kontraktet, vilket gör mig lugnare , så hon inte säljs vidare.
"Kärleken till en häst är aldrig så stor som i den stund man måste skiljas från hästen."
love you (L)

Kommentarer
Postat av: Henny :)

SV: Ja, det är det enda man kan göra.. Någonstans inom sig har man ju lite "längtat" till denna dagen också, då man äntligen får ta steget vidare.

Men att skiljas från det bästa man har är aldrig lätt!

2012-02-16 @ 15:28:58
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: evelina

Jätte fin blogg!:)

har du gjort idag?



Följa varann via bloglovin?:)

2012-02-16 @ 17:44:04
URL: http://poniiriders.blogg.se/
Postat av: Isabelle :]

Ha en bra kväll :D

2012-02-16 @ 18:00:50
URL: http://isaloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback