Find someone who will change your life, not just your relationship status.

tjooo people! :)
Precis duschat och väntar på att mamma o pappa ska komma hem! De har varit o köpt en sadel till mig! (HAPPY GIRL) En Bates hoppsadel blev det! Exakt en sådan jag vill ha , älskar de sadlarna! japp :) för övrigt så har dagen endast bestått av att kolla film, kolla serie, kolla film, kolla serie o äta! Filmen Footlose var superbra faktiskt! Kan rekommenderas! Följer även 90210 som jag oxå tycker är väldigt bra! kollar på sidan --> watchseries.eu
Har fått hem mina piercingar som jag beställt nu oxå! Lägger ut bild på dem imon. Nu ska jag ta o ringa min pojkvän, seeyaah , puss

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Schyssta föräldrar du har då:)

2012-02-07 @ 13:47:11
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Patricia♔

Är det okej med dig idag?

2012-02-07 @ 14:34:51
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback