Alla hjärtans dag

godmorgon på er ! sorry för att jag inte bloggade mer igår men hade det rätt stressigt och sen ville jag umgås med min pojkvän istället för att blogga.. efter jag red igår tog jag mig en dusch och sedan sedan var jag tvungen att skynda mig för mamma skulle skjutsa in mig till Sävsjö halv 2 , för då var det dags för revy-träning :) det började vid 2 och vi höll på till ca halv 5, så det blev länge , men vi kan oxå mycket nu :) efter det stack jag till min pojkvän och vi drog en sväng till gymmet :) så blev mycket träning för min del igår, men det är bara bra ;) nu har vi precis käkat frukost och ska chilla en stund nu sen blire att gå ut på en pw med min pålle :) puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback