Tjosan i trosan!

Nyss varit ute och gett hästarna "natt-mat". De stackarna stod spänt och tittade ut när jag kom för de blir rädda när det smäller från raketerna. Jag själv blir irriterad på alla jävla småungar som går ut o tänder på raketer flera dagar innan nyår. De får smälla dem på nyår men fan inte tidigare. Går snart ut o stryper dem. Aja, skitsamma, det är som det är. 

Som jag skrev i tidigare inlägget så har jag hjälpt pappa att slipa och spackla i rummet intill mitt. Tycker det gick riktigt fint. Om det går som det ska så ska vi få det klarmålat imorgon så att vi så snabbt som möjligt kan inreda rummet. Har ju inte sagt vad det ska bli för rum men det får bli en "suprise" när det är klart ;)
Nu ska jag ta och avsluta kvällen med att kolla film med pappa , som jag lovat honom. Inte gjort det med papi på evigheter så nu ska vi kika på Never back down 2 , som är grym film! Jag har sett den men inte papi. Ha en fortsatt bra kväll allihopa, pussen!
såhär ser jag ut just nu...

Kommentarer
Postat av: Florina

fin du ar babe :*<333

2011-12-31 @ 11:47:33
URL: http://florinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback