The one that got away..

Hej alla fina läsare,
sitter just nu hos min älskling och ska strax kolla på film. :) Nyss varit hos hans farmor/farfar som jag skrev i förra inlägget och ätit. De var urgulliga!
Tidigare idag red jag min pålle som vilat ca 5 veckor och hon var super-pigg, vilket var väldigt roligt. Hon stod på ställe och bockade o hade sig, började asflabba och ramlade nästan av... x) Testade henne även lite på volt och började jobba henne lite i skritt o trav och hon var faktiskt riktigt fin för att ha vilat så länge! Nu är det bara att köra på och tagga tävlingsterminen 2012 som blir mitt sista år på ponny, vilket är sorgligt :( menmen så är det! 

Nu ska jag och min pojke kolla film ! Åker eventuellt till Jkpg imon, men uppdaterar er om det på morgonen imon. :)

pussen
Bjuder på en fin bild på mig o babe ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sjukt fina är ni tillsammans! ;D<3

2011-12-27 @ 11:11:49
URL: http://linneaastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback