Godmorgon bitches and dudes!

Jag och älskling har nyss ätit frukost och duschat. Vi hade tänkt att vi skulle ta o gå en runda strax. Rätt skönt såhär på morgonkvisten faktiskt! Igår kollade vi ju på film, började med att kolla på Tropa de Elite 2 men den var dålig och konstig så vi valde att sätta på Rocky 3, vilket älskling blev riktigt glad över. Han älskar "fight-filmer".

Blir nog att jag är här hos älskling nu på förmiddagen för i eftermiddag måste jag hem och hjälpa pappa med det rummet som ska göras iordning. Tror vi ska spackla och måla idag. Ni får uppdatering och bilder på det sen ;) 

Nähä, nu ska vi ta o röra på oss , hare gött, pussen ! :)
En gammal bild på mig ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback