Gifts and sundries...

Nu hade jag tänkt o lägga upp bilder på vad jag fick i julklapp och vad jag köpte i Jkpg, så här kommer de :
En underbar morgonrock från Gina Tricot...
En skitsnygg väska...
En till snyggis...
En fin kudde...
Badskum...
Tre olika "hästgrejer" som mamma beställt men som inte kommit än...
Två jättefina öronhängen från babe...
Ett linne från babe...
Ett till klädesplagg från min älskade plutt...
Och ett mumsmums läppglans från min pojk...
Pengar från morfar (1000kr) och min älsklings föräldrar (200kr)  :D
Har även fått massa klänningar/kläder av mamma men orkar inte ta kort på dem och lägga upp dem... Säkert glömt något oxå , blir alltid så när jag får saker så glömmer jag alltid bort hälften av vad jag fått, hehe. aajuste, ska även få en tv av världens bästa morfar!!
Btw, har oxå världens bästa pojkvän som gett mig så fina julklappar, inte illa för att vara kille o köpa så fina julklappar va? ;)
Men nu ska ni få lite bilder på av vad jag köpte i Jönköping :)
Ett navelsmycke från Ur&Penn...
Ett öronhänge/earcuff från Ur&Penn...
Lösögonfransar från H&M
Ett linne från BikBok...
köpte även ett par trosor men lägger inte upp bild på dem... ;)
Nu ska jag ta och gå en runda , sen käka och fixa mig för att sedan dra in till stan för att slagga hos babe inatt! :D Uppdaterar mer ikväll om vad vi ska hitta på! Ni får ha det så bra , pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback